
З 1.07.2022 року набирає чинності новий процес повернення коштів на карту консультантів.
Якщо консультант:
- не отримав оплачене замовлення за будь-яких причин
- сплатив замовлення, що було скасоване за будь-яких причин
- помилково сплатив замовлення, яке не було оформлено за будь-яких причин
В таких та інших випадках консультант має право повернути кошти на карту з якої робив оплату.
Що для цього необхідно зробити?
1. Заповнити КОРЕКТНО електронну форму.
ВАЖЛИВО! У електронній формі, у полі «Електрона пошта» (1-ше запитання) обов’язково вказати наступну електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Для цього необхідно її просто скопіювати і вставити у пусте поле «Електрона пошта» як показано у прикладі. Свою адресу для зв’язку ви зможете вказати в іншому полі.
ПРИКЛАД:

2. Відправити електронну форму після заповнення, натиснувши кнопку «Надіслати»

3. Чекати відповіді від спеціаліста впродовж 7 робочих днів.
За коректність наданої інформації відповідає Консультант, що надав інформацію. Якщо консультант надав некоректні дані і в результаті чого кошти були зараховані на іншу карту, компанія не несе відповідальність в таких випадках і в повторному зверненні для повернення коштів має право відмовити.