Обмін та повернення продукції

Косметична продукція обміну та поверненню не підлягає (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172 Додаток N 3).

Відмовитись від замовлення можна до моменту його отримання.

Клієнт має право на повернення бракованого товару. Для цього необхідно скласти претензію в особистому кабінеті протягом 5 днів з моменту отримання замовлення та повернути бракований товар у компанію (адресу буде зазначено у відповіді на претензію).

Повернення, відправлені без узгодження з Компанією, прийматися не будуть і повернення грошових коштів на баланс не буде зроблено. Повернення, відправлені на не коректну адресу не будуть отримуватись.

Вважається браком

1. Виробничий брак
2. Продукція з непридатним строком використання
3. Пошкоджена упаковка у результаті доставки (під час перевірки замовлення на відділенні необхідно скласти акт).

Повторне отримання повернення

Якщо Клієнт хоче отримати замовлення, яке повернулося в компанію, повторна відправка можлива лише за умови 100% оплати (якщо спосіб оплати — післяплата) та оплата доставки за рахунок отримувача.

Компанія залишає за собою право перерахувати винагороду й статус Консультанта за неотримані замовлення та відмовити в оформленні замовлень післяплатою.

Читайте також

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ КОМПАНІЇ FARMASI UKRAINE

ТОВ Фармасі-Україна:
Україна, м. Київ, вул. Казимира Малевича 86-И.
Телефон гарячої лінії:
0800 30 20 80 (безкоштовно по Україні)