Компанія Farmasi пропонує доставку по Україні транспортними компаніями Нова Пошта та УкрПошта. Зверніть увагу, що доставка здійснюється тільки у відкриті відділення в містах, де немає активних бойових дій або тимчасової окупації. З діючими відділеннями можна ознайомитись на сайті транспортної компанії.
Доставка на відділення
Замовлення | Сума |
---|---|
від 0,01 грн до 1099,99 грн | фіксована оплата за доставку 79 грн |
від 1100 грн | доставка за рахунок компанії |
Оплата замовлення
Банківською картою
Банківською картою під час оформлення замовлення на сайті.
*у суму замовлення входить вартість замовленого товару та вартість доставки (якщо сума замовлення до 1099,99 грн).
Післяплата (Накладений платіж)
Післяплата – 29 грн фіксовано.
*у суму до сплати на відділенні входить вартість замовленого товару, фіксована вартість післяплати у сумі 39 грн та вартість доставки (якщо сума замовлення до 1099,99 грн).
Адресна доставка
Замовлення | Сума |
---|---|
Фіксована оплата за доставку | 119 грн |
Оплата замовлення
Банківською картою
Адресна доставка доступна лише по передоплаті банківською картою на сайті.
У суму замовлення входить вартість замовленого товару та вартість доставки.
Доставка на відділення
Замовлення | Сума |
---|---|
від 0,01 грн до 1099,99 грн | фіксована оплата за доставку 69 грн |
від 1100 грн | доставка за рахунок компанії |
Оплата замовлення
Банківською картою
Банківською картою під час оформлення замовлення на сайті.
*у суму замовлення входить вартість замовленого товару та вартість доставки (якщо сума замовлення до 1099,99 грн).
Відстеження замовлення
Після відправки замовлення в особистому кабінеті у розділі "Мої замовлення" з’являється ТТН. Ви можете відстежувати статус доставки замовлення на сайті перевізника.
Зберігання на відділенні
Замовлення зберігаються безкоштовно на відділенні протягом 7 (семи) календарних днів, після чого повертаються в компанію. Отримати посилку може тільки особа, яка зазначена в транспортній декларації як одержувач. При собі необхідно обов'язково мати посвідчення особи.
Отримання та перевірка замовлень
1. Кількість вантажних місць
Клієнт або його уповноважений представник при отриманні вантажу зобов’язаний звірити кількість отриманих вантажних місць (коробок). Кількість коробок в ТТН має збігатися з фактично отриманою кількістю.
2. Зовнішній вигляд посилок
Після отримання вантажу Клієнту або його уповноваженому представнику необхідно оглянути зовнішню упаковку на наявність пошкоджень, вм’ятин, проколів, слідів розтину упаковки та переклеювання скотчу (компанія використовує тільки брендований скотч Farmasi), намокання та інших недоліків, які можуть вплинути на внутрішній вміст вантажу. Сліди проникнення можуть бути майстерно замасковані.
3. Звірка кількості та якості товару
Після виконання дій, зазначених у п. 1 та 2 цієї інструкції, Клієнт або його уповноважений представник на відділенні транспортної компанії зобов’язаний розкрити коробку та звірити кількість товару з товарними документами, доданими до вантажу, а також оглянути весь товар на наявність пошкоджень незалежно від думки співробітників транспортної компанії.
УВАГА! Перевіряти вміст і цілісність упаковки потрібно тільки на території відділення транспортної компанії.
4. У разі відсутності зауважень щодо кількості отриманих вантажних місць, обсягу, ваги, упаковки/тари та наповнення вантажу, Клієнт або його уповноважений представник підписує документ про приймання.
У разі виникнення претензії відносно кількості отриманих вантажних місць, обсягу, ваги, упаковки/тари та наповнення вантажу:
- Скласти Акт. Клієнт або його уповноважений представник зобов’язаний викликати представника транспортної компанії (експедитора, кур’єра) для складання Акту про встановлену розбіжність за кількістю та якістю при прийманні товарно-матеріальних цінностей (в різних транспортних організаціях назва даного Акту може змінюватися). У разі невиконання умов п. 1, 2, 3 цієї інструкції, Компанія не відшкодовує витрачені грошові кошти та не несе відповідальності за понесені збитки.
- Недовкладення. Після складання акту про недовкладення товару, замовлення можна забрати разом з копією акту. Далі необхідно скласти претензію в особистому кабінеті, вказавши номер замовлення, реєстраційний номер, код товару, кількість та в довільній формі описати ситуацію, приклавши складений акт. Компанія бере претензію на розгляд із перевізником, а Клієнту повертає гроші за недовкладений товар на рахунок в особистому кабінеті.
- Брак. Після складання акту про брак, замовлення можна забрати разом з копією акту (у деяких випадках відділення може запросити зіпсований товар, надаєте його перевізнику). Далі необхідно скласти претензію в особистому кабінеті, вказавши номер замовлення, реєстраційний номер, код товару, кількість та в довільній формі описати ситуацію, приклавши складений акт. Компанія бере претензію на розгляд із перевізником, а Клієнту повертає гроші за бракований товар на рахунок в особистому кабінеті (якщо бракований товар на пошті не забрали, його необхідно буде відправити у компанію, адресу буде зазначено у відповіді на претензію.
- Інша ситуація. Якщо Ви зіткнулися з ситуацією, яка не описана в цій інструкції, будь ласка, зверніться до оператора Контакт Центру Компанії за телефоном: 0 800 30 20 80.